گزارش نمایشگاه تخصصی خرما شیراز

اخبار  >  گزارش نمایشگاه تخصصی خرما شیراز
یکشنبه 28 بهمن 1397 46 : 13 تعداد بازدید ها : 5069 کد خبر : 34
0

 

مدیران شرکت بازرگانی فروزان از اولین نمایشگاه تخصصی خرما که در زمینه های تولید، فرآوری و صنایع وابسته در شیراز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس در تاریخهای 23 لغایت 27 بهمن ماه 1397 برگزار شد، بازدید کرده و مذاکراتی با تولیدکنندگان انجام دادند.

 

 

در این نمایشگاه محصولات جدیدی بر پایه خرما از استانهای فارس، بوشهر، هرمزگان و کرمان عرضه شدند و بسیار خوب مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

محصولات تولید شده برپایه خرما عبارتند از:

 

بستنی خرما

در تولید بستنی خرما، شیره خرما جایگزین سهم بزرگی از شکر مورد نیاز جهت تولید بستنی شده است.

ویژگی بستنی خرما در این است که میزان شیره خرما مصرفی تأثیر چندانی در طعم بستنی نداشته اما  رنگ دلپذیری به بستنی می دهد و لذت خوردن بستنی را بیشتر می کند چراکه با استفاده از شیره خرما نه تنها از خواص میوه پرفایده خرما بهره مند می شویم بلکه مضرات مصرف شکر نیز به حداقل می رسد.

 

 

  شکلات خرمایی


شکلات خرما شامل خرما بدون هسته با مغز بادام و روکش شکلات می باشد و در طعمهای مختلف شیری، نسکافه ای، کاکائویی، موزی و توت فرنگی تولید می شود و مدت 8 ماه تا یکسال هم ماندگاری دارد.

    

 

شکلات صبحانه خرمایی

شکلات صبحانه از خرمای خالص تهیه می شود و در طعمهای فندق شکلات، دارچین و ارده تهیه می شود.

وِیژگی این کرم خرما در این است که شیرینی آن از خرما بوده و افزودنیهای آن طبیعی و در تهیه آن از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود.

 

 

حلوا ارده خرمایی

در تولید حلوا ارده خرمایی به جای شکر از شیره خرما استفاده می شود و این محصول با طعمهای زنجبیلی و ساده تهیه شده و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده می باشد.

 

 

قند مایع و شهد عسل خرما

هر دو محصول جایگزین مناسبی برای قند و شکر هستند و بسته به نوع مصرف با غلظتهای متفاوت تولید می شوند.

قند مایع خرما، رقیق و جهت شیرین کردن چای، قهوه و تهیه شربت، مربا و سایر غذاهای شیرین کاربرد دارد.

شهد عسل خرما با غلطتی مشابه عسل تولید می شود و محدودیت استفاده در دمای بالا را مانند عسل ندارد و می تواند همراه با کره، خامه یا در تهیه غذاها، کیک، شیرینی و انواع دسر که نیاز به شیرین کننده با غلطت بالا است استفاده شده و از فواید میوه مغذی خرما بهره برداری کرد.

  

 

خرمای دست چین

خرما در بسته بندی های شکیل بصورت دست چین جهت مصارف مختلف صادراتی، هدیه و سوغات هم تهیه و عرضه می شود که از ماندگاری بالایی هم برخوردار است.

 

  ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.